Ważne !

Hej, z powodu braku czasu opublikowałam nowe rozdziały na blogu, aż do epilogu czyli (od 13 rozdziału do epilogu) . Proszę przeczytajcie je. Mam nadzieję, że wam się spodobają. Dziękuję, że byłyście ze mną do końca tego bloga. Dziękuję ;)

01 sierpnia 2013

Epilog

           Summer i Niall są nadal razem. Ich życia nie miały prawa się tak potoczyć, by nie byli razem. Oboje są szczęśliwi, że wrócili do siebie. Niedawno urodził im się synek, któremu dali na imię Christian. Cieszą się, że mają tak udane dziecko, że dalej są razem i że teraz nic nich nie rozłączy. Jednak ich wspólne życie się zmieniło. Zamieszkali w większym domu i planują ślub. Ślub, który ma być nieziemski. Natomiast Niall znalazł sobie lepszą pracę i to on zarabia na rodzinę. Narzeczeni planują mieć w przyszłości więcej pociech. Jednak na razie nie planują by to się zmieniło. Chcą nacieszyć się sobą, małym Chrisem i zamierzają zacząć planować ślub, który ma za niedługo nastąpić.




od autorki: To koniec tego opowiadania. Dziękuję, że ze mną byliście. Szkoda mi się z wami rozstawać, ale cóż.. Mam nadzieję, że powrócę z nowym opowiadaniem, które będzie lepsze od tego.. Jednak nic nie obiecuję. Trzymajcie się.. wiedzcie, że wam dziękuję i że was kocham <3 :*

6 komentarzy:

  1. Omg, jak zobaczyłam, że dodałaś tyle rozdziałów to myslalam, ze to jakaś pomyłka. Ale się ucieszyłam. ! Historia bardzo mi się podoba. Jest naprawdę fajna. Znalazłam jednak mały uszczerbek. Nie napisalaś co się stało z Sophie. Planowałaś może napisać 2 część, serię, czy coś? Wiele by to wyjaśniło...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ! Tylko tyle umiem powiedzieć o.O na początku też myślałam że coś się stało że tak duużo rozdziałów. Czytało się je genialnie ,ale kiedyś zawsze nadchodzi koniec :( ale jest koniec z happy endem :) Powracaj szybko z nowym opowiadaniem ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. zostałaś nominowana do The Versatile Blogger Award i Libsten Awards, więcej informacji na moim blogu: http://puppets-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. JESTEM TOTALNIE ZASKOCZONA I TOTALNIE ZADOWOLONA!
    Nie spodziewałam się, że Summer zajdzie w ciążę, a Niall pokaże, że jest prawdziwym skurwielem. Mam tu na myśli ich rozmowę z 14 rozdziału. Później wróciła ta Sophie.. (właśnie szkoda, że nie napisałaś, co się z nią dalej działo) I ta tajemnica Summer :o No cóż, działo się, ale na całe szczęście Horan zrozumiał, jakim był kretynem i cieszę się, że do siebie wrócili. Aww, normalnie fjkcxjnmxdfnmdxzk <3

    BŁAGAM, WRACAJ SZYBKO Z NOWYM OPOWIADANIEM! KOCHAM CIĘ, WIERZĘ W CIEBIE, POZDRAWIAM I WGL :*

    OdpowiedzUsuń
  5. To tak, nie wiem, co mam napisać! :/
    Ja też zdziwiłam się, że tyle rozdziałów dodałaś, a później zobaczyłam post zatytułowany "Epilog" no i wiedziałam o co chodzi. Troszkę mi mina zżedła dlatego, bo to już koniec tego opowiadania. Pomysł z ciążą i jeszcze kłamstwo Summer, no po niej to oszustwa to bym się nie spodziewała, nie wiem czemu. xd Strasznie podobało mi się to, jak zmienił się Niall, sama nie potrafiłam uwierzyć, że to wgl On! ;) Ja też był się chciała dowiedzieć, co się stało potem z Sophie, bo tak jakby "ślad o niej zaginął" :P Kiedyś pisałaś pod rozdziałem, "czy nadajesz się na blogowanie, czy podoba nam się Twój styl w pisaniu" czy coś w podobie. Mówię trzy razy tak! Masz talent kobietko i nie zmarnuj tego! C; Chociaż jakbyś pisała innego bloga to pamietaj, że "musisz" pisać dłuższe rozdziały, bo to, co publikujesz strasznie wkręca i człowiek domaga się więcej i więcej i... no wiesz o co mi chodzi XD. Ostatni rozdział i epilog strasznie mnie wzruszyły. Nie no... Mamo kup mi takiego Nialla!!! :'(
    Chyba niepotrzebnie zaśmiecam Ci bloga moim dość ( chyba ) długim komentarzem :/ To ten, blogowanie wychodzi Tobie wspaniale, tak trzymaj, powiadom nas, jak założysz inne opowiadanie ( może wejdę? :> )
    Jeszcze jedno, przepraszam, jeśli nie zawsze dodawałam komentarz :< To było, jest i będzie zajebiste opowiadanie, mówię Ci to JA! :D Ok, to powodzenia! 3maj się jakoś! :*
    Pamiętaj, jakbyś się nudziła, to wiesz, gdzie wbijać? XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojeju! Jak ja kocham to opowiadanie! <3

    Sprawiłabyś mi bardzo dużą przyjemność, gdybyś weszła tu: http://opowiadanie-by-biedroneczek.blogspot.com/

    Dopiero zaczynam ;) Już pojawił się prolog, który może dobry nie jest, ale rozdziały będą dużo ciekawsze xx

    OdpowiedzUsuń